22:e december.

är datumet då vi åker hem! ni tror säkert att jag vantrivs här o det ända jag vill är att åka hem, MEN så är inte fallet. jag trivs här hur bra som helst, allt är bra, okej det skulle kunna få vara lite billigare, för det är sjuktdyrt här.
känner bara att det ska bli så skönt o komma hem o ladda lite nya batterier, vi har haft så mycke motgångar o otur så att komma hem till jul o nyår känns så himla skönt. tåget går vid 15.49 o vi är framme i norrköping vid 21.26, hem ljuvahem. :)

ska bli så skönt att träffa alla, låter som att jag har varit borta i flera år, men jag är inte van att vara hemifrån så här länge.

lycka.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan! Svara gärna på frågan om drömresemål i min blogg! Kram /M

2009-12-08 @ 15:53:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Beccs

Hej goding :) jag och Linnéa åker den 11e

februari :) hihi när har ni tänkt åka?!

2009-12-08 @ 20:01:54
URL: http://refre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0