dag 34.

nu har vi precis ätit frukost, i bakgrunden har vi julmusik på, MYS! börjar känna att julkänslan börjar smyga sig på. önskar att vi hade lite mer julpynt här hemma, men det är för dyrt att köpa här, men helgen innan vi åker hem så ska vi ha julbak! då ska vi baka pepparkakor o massa annat, vet inte vad än. men nått ska vi väll kunna hitta på.

nu sitter jag o kollar ut genom fönstret o ser massa vit snö falla ifrån himlen. snö ger mig massa julkänsla, en julafton utan snö är inte samma sak som en julafton med snö. älskar snö.

idag skulle vi gått till banken o fixat norskt bankkonto, men självklart så är alla bankar stängd idag! SHIT hur ska vi hinna fixa det nu då ? får ringa till farmor, så får hon ge mig lite goda råd. hon är bäst på det.

om jag blir allt för rastlös så ska jag nog ta o sminka mig med ögonskugga. SÅKUL! kanske tar o lägger upp
bilder lite senare, om det blir bra vill säga. inte säkert.


Kommentarer
Postat av: Persiikoon <3

Vackra du <3 älskar dig

2009-12-05 @ 16:54:23
URL: http://liifberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0