det förändrade mitt liv.

för nästan exakt fyra månader sen, fick jag ett besked som ändrade hela mitt liv. i just denna stund när jag fick reda på det så tog jag det så hårt, det kom som ett slag i magen. varför just jag ? jag hade så otroligt svårt att inse att jag hade fått det, jag vill bara nypa mig själv i armen o vakna upp ur en dröm. min doktor sa en mening som sitter som inristat i huvudet på mig, den meningen o dom orden har hjälpt mig många gånger. det är många som tycker att jag har tagit det här så himla bra! men innerst inne så har jag inte det, jag har jättesvårt att acceptera det här. men det är ju nästan ingen som har frågat hur jag egentligen mår. jag hade bestämt mig för att aldrig skriva om det här i bloggen, men dom senaste dagarna har jag inte alls mått bra, det har varit jobbigare än någonsin. vissa dagar in ser man att det här är nått som jag alltid kommer att leva med, o det är det som är så jobbigt. men jag ska klara det här, jag vet att jag kommer klara det här ! jag får tänka positivt, det kunde ha varit värre.
det var skönt att få skriva av mig lite, ni får tycka vad ni vill.

Kommentarer
Postat av: persiikoon <3

du vet vad jg tycker och du vet att jag alltid finns här <3 det var så skönt att jag kunde vara och sova hos dig och ta hand om dig nr du låg inne, du vet att jag skulle vara vid din sida vad som n hnder ! ALLTID, om jag skulle behöva åka jorden runt för att få vara med dig! LOVE <3<3

2009-12-18 @ 18:24:52
URL: http://liifberg.blogg.se/
Postat av: Erica

Du klarar det, förstår att du ´tänker mycket på det och man får ju som sagt acceptera det, det kunde ha varit värr också som du skrev! <3

2009-12-18 @ 22:49:45
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: ellinor

åhh julia :( visst hatar men dem där stunderna då man tänker sådär djupt, när man inser saker på riktigt och att man märker att man kanske inte mår så bra, känner igen mig, även om man inte kan jämföra din situation med min. Men som sagt, snart jul och sen nyår och hujedamej! då vill jag inte se några tårar rinna :)

är din outfit hemlig, eller kommer du lägga upp bilder :) ??



kram kram

2009-12-19 @ 01:18:53
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius
Postat av: Emelie

Julia, du har alltid varit en stark stjärna :)

2010-01-01 @ 15:51:18
URL: http://emeliesophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0