du.

det hela måste ha börjat för ungefär ett  år sen, du addade mig på msn men jag visst inte vem utav er det var, men jag frågade o fick svar. så vi skrev till varandra varje dag i flera veckors tid, det blev som en vana till slut! hörde man inget ifrån dig så kändes det konstigt! flera gånger har du fått mig på andra tankar genom att bara skriva hej! du har fått mig att mått bra när jag mått skit, flera gånger har du gjort det omedvetet! man vet vart man har dig, diggar dig till tusen! hoppas det inte låter konstigt, men det känns tryggt att ha dig. :) ingen, verkligen ingen kommer någonsin få veta vem du är! lycka till imorgon, vet att du kommer äga!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket gumman!!! :)

2009-12-13 @ 20:39:31
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0