galet.

sitter hemma i lägenheten o lyssnar på massa bra musik! finns nästan inget annat som kan få mig att bli så glad som jag blir när jag lyssnar på musik! förutom min kära vänner såklart. fast det är joförsig olika glädje. men det var inte det jag skulle skriva om. utan nu när jag sitter här o lyssnar på bra musik, så kan jag inget annat göra än att längta så himla mycket till nyår! GALET är ordet. vi kommer ha så himla kul, jag tror att vi alla behöver en stor fest så att vi kan släppa allt, umgås med våra bästa vänner o bara ha så kul som vi kan, när vi är med varandra.. ni är bäst!
nu vet jag vad jag ska ha på mig på nyår också, amalia som hjälper mig att sy, skickade en bild, herrom dagen! o jag blev så himla glad, för det jag såg var mer än perfekt, o precis så som jag ville ha det ! LYCKA. tack så mycket för hjälpen, du är så otroligt duktig.


på tisdag åker vi hem, ska bli så skönt att få träffa alla igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0