idag är en "sån" dag!

idag är en sån dag när allt bara känns träligt o jobbigt, just nu vill jag bara åka hem! saknar er där hemma hur mycket som helst, känns så skönt att jag o matilda åker hem över jul. tänk om man varit tvungen o jobbat, då hade jag gråtit stora krokodil tårar, tänk om jag suttit här själv över jul. URSH.
ska bli kul att fira nyår hemma också, med mina absolut bästa vänner. då ska vi röja gärnet! längtar..
kommer nog kännas tomt utan matilda, är så van att vara med henne varje dag nu, jag kan inte ha en bättre sambo än henne, hih :)

här kommer lite bilder på min underbaringar!
linn så kallad limpbiskit! <3

jessica så kallad, kristina o så självklart persiikoon <3


maja så kallad majlis <3


lottie så kallad laarii <3


lisa så kallad lisen <3


john så kallad bruush, o jonny b good <3


sabina så kallad sääbajna <3


jossefine så kallad josse <3

och självklart alla ni andra, men er har jag inga bilder på. det här är absolut ingen rangordning så ni vet !
ni alla är underbara på ert egna lilla vis. vad vore jag utan er, inget ?
LOVEYOU.


Kommentarer
Postat av: Matilda

du är med en himla bra sambo :)

2009-12-02 @ 19:34:24
URL: http://matildafrisk.blogg.se/
Postat av: Persiikoon <3

My lovli <3 fan vad du betyder mycket för mig, helt otroligt hur man kan ha en sådan vän som dig! saknar dig så in i norden <3 LOVEYOU

2009-12-03 @ 15:12:08
URL: http://liifberg.blogg.se/
Postat av: majlis

fy, jag SAKNAR DIG OXÅ! men inte långt kvar nu ju :D hihi tagga för nyår för fyfarao vad vi ska röja då! <3 älskardig!

2009-12-03 @ 20:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0