idol.

jag som hejade så himla mycket på calle! han är ju för goo, skulle jag träffa honom skulle han få en stor kram bara för att han är så söt. :) visst erik är grymt duktigt men jag ville hellre att calle skulle ta hem segern. men jag vet o hoppas att han kommer lyckas ialla fall. HEJA CALLE
.
snart ska vi göra iordning oss o dra ner till stan, LINN jag ska köpa julklapp till dig idag, nyfiken nu ?
justdet, igår hade heab sitt årliga julbord o eftersom att john o ante jobbar där så blev linn o lottie med bjudna, så vid nio igår kväll så ringde dom till mig på skype o gissa om jag blev glad, dom gjorde min kväll! :) hihi, så himla söta var ni 
hoppas att ni fick en klockren kväll med mycket dans o alldeles för mycke dricka! ;D haha.

Kommentarer
Postat av: BISKIT YAAOOO!

Inte ett dugg, jag är aldrig nyfiken ;) Det blev alldeles för mycket dricka, men kul var det :) ÄLSKAR DEJ SYSTER<3

2009-12-12 @ 14:32:59
Postat av: Erica

Jag hejade också på Calle!! Han har utvecklas mest, men hoppas han lyckas efter Idol också :)

2009-12-12 @ 22:53:22
URL: http://er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0