dag 25.

idag blev det inget jobb för mig, så idag passar jag på att plocka iordning i lägenheten, så nu börjar det bli fint. men imorgon däremot ska jag jobba, TUMMEN UPP!
dag 25, helt ofattbart att vi har varit här i snart en månad, inte så jättemycke hemlängtan ändå, men självklart ska det bli skönt o komma hem :) trodde att jag skulle ha mycke mer hemlängtan men, ikke sa nikke.
när matilda kommer hem ska vi ner till stan o leta efter en varsin jacka, vill inte förstöra våra jackor när vi är ute o leker med barnen. hoppas vi hittar något relativt billigt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har funderat länge på att åka till Norje, men man vågar ju inte åka själv.. Vill också ha ett jobb !

2009-11-26 @ 19:49:26
URL: http://evadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0