frågor.

Exakt ålder?
Var bor du?
Bor tillsammans med?
När tog du studenten?
Något jobb?
Pussat någon idag?
Vad har du ätit idag?
Dagens smink?
Dagens roligaste?
Har du många vänner?
Hur många har du kysst?
Har du pojk-/flickvän?
Vem pratade du med i telefon senast?
matilda, säger: (19.45.54)
SENASTE..
..personen du kysste?
..gången du spydde?
..gången du grät?
..pizzan du åt?
..gången du var i Göteborg?
..gången du var i Stockholm?
..gången du var full?
..personen som såg dig gråta?
matilda, säger: (19.46.01)
VEM..
..vill du kyssa nu?
..vill du sova bredvid inatt?
..ska du träffa imorgon?
..sjöng du senast för?
..vill du ta med på en romantisk resa nu?
..förtjänar att dö?
VAD..
..vill du helst göra nu?
..vill du ha nu?
..längtar du till?
..är det bästa som hänt digExakt ålder? '
exakt ålder? 19 år.
var bor du? just nu bor jag i oslo. annars bor jag i norrköping.
bor tillsammans med? matilda frisk.
när tog du studenten? 11.06.09.
något jobb? nej inte för tillfället, men söker massa.
pussat någon idag? inte en ända en faktiskt.
vad har du ätit idag? pannkakor & tacos.
dagens smink? el naturel.
dagens roligaste? hey baberiba, lille katt.
har du många vänner? precis alldeles lagom.
har du pojk-/flickvän? nej.
vem pratade du med i telefon senast? my love. linn.
SENASTE..
..gången du spydde? OJ, vet inte.
..gången du grät? kommer jag inte ihåg.
..pizzan du åt? måste varit någongång i sommras innan jag blev sjuk.
..gången du var i Göteborg? i somras när vi var på liseberg.
..gången du var i Stockholm? när jag o farmor var där o hälsade på världens bästa becca o paul.
..personen som såg dig gråta? persiikoon.
VEM..
..vill du sova bredvid inatt? min lilla gosiga frasse, linn o jessica.
..ska du träffa imorgon? matilda.
..sjöng du senast för? matilda, hehe.
..vill du ta med på en romantisk resa nu? JESSICA & LINN.
VAD..
..vill du helst göra nu? göra det jag gör.
..längtar du till? tills jag får jobb o självklart till våran resa.
..är det bästa som hänt dig? oj, massor.
linn jag skulle laggt upp en jättefin bild på dig också men det var omöjligt!
så lägger upp den imorgon för du måste se den, hur fin som helst. ÄLSKAR DIG.

Kommentarer
Postat av: Kristina <3

Vill sova brevid dig med gumman <3 vi saknar dig massvis, fasse och jag :) hihi. han har varit nedkrypen hos mig hela natten lång. LOVE YOU BABY

2009-11-14 @ 10:25:26
URL: http://liifberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

sötnosar !

2009-11-15 @ 18:21:42
URL: http://jessicapaulinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0