karl johan.

nyår är snart här o jag längtar så himla mycket! MEN jag måste hitta något att ha på mig, så idag ska jag o matilda gå ner till stan o leta. hoppas verkligen att jag hittar nått, skulle vara så skönt o ha det avklarat! fick se majas klänning som hon ska ha på nyår, o JISSES så himla fin den var, hon kommer vara så snygg min lilla majlis, (som vanligt) 

hoppas att oslo har något att erbjuda! sen ikväll blir det nog utgång, det beror på hur mycket nyårs kläderna kommer att kosta! skulle vara bra om jag hade råd med båda.

idag flyttar crille o jessica, hoppas att allt går bra, önskar att jag fick vara där hemma o hjälpa till! lägenheten är säkert superfin.. men det ska bli kul att se den när jag kommer hem, längtar.

nu ska vi äta frulle! ha en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0