lillemor.

idag har min mamma namnsdag. så idag tänker jag extra mycket på henne. saknar dig mamma så att det gör ont.
vill att du ska vara här hos mig. 11 års saknad. livet är så orättvist ibland, men jag vet att du finns hos mig varje dag, det känner jag. älskar dig & jag önskar inget hellre än att du funnits här vid min sida just nu. jag vet att du hade varit en förebild för mig för du var en fantastisk människa med en sådan levnadsglöd och du spred din glädje till alla. du försvann från oss när vi var små, men jag minns fortfarande din vackra röst o din goda doft! du var så vacker o världens bästa mamma. nu sitter jag här med tårar i ögonen, ibland förstår man verkligen att du är borta o det är så otroligt jobbig att erkänna för mig själv, jag vill inte, jag vill inte att det ska vara så.

men vad som än händer så vet jag att vi någongång kommer att mötas igen. älskar dig min mamma, lillemor idag är det ditt vackra namns dag.

jag älskar & saknar dig <3

din dotter julia.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag får också tårar i ögonen av att bara läsa texten du skrivit! <3

2009-11-18 @ 22:07:18
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: Kristina <3

Tänkte med på henne när jag såg att det var hennes namnsdag idag <3 önskar med att hon fanns vid din sida mitt hjärta, och lite vid min sida med. Önskar hon fanns här bland oss <3 Älskar dig så det gör ont gumman, och saknar dig å det bara värker i hela kroppen. LOVE <3

2009-11-18 @ 22:42:16
URL: http://liifberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

hon finns hos dig :) <3

2009-11-18 @ 23:36:01
URL: http://matildafrisk.blogg.se/
Postat av: Emelie

du är så fin julia :)

2009-11-19 @ 09:14:24
Postat av: Liinpoon <3

Hon finns hos dej vad du än gör och vad som än händer, du får tänka och du får sakna.... ÄLSKAR DEJ MIN BÄSTA VÄN <3

2009-11-19 @ 10:02:48
Postat av: farmor

Mitt hjärta..Mamma Lillemor finns med dig varje dag det vet jag hon älskade dig o John så otroligt mycket.Hon finns alltid med oss i våra tankar o vi skall minnas henne som den jordnära o omtänksamma person hon var.Hon skulle ha gläds åt dig mitt. underbara lilla barnbarn som jag älskar över allt annat på jorden..din farmor

2009-11-19 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0