lottie duveborn.

pratade med lottie o tilda på skype igår, dom skulle ut o slå klackarna i taket på otten, hoppas att dom fick en grymt rolig kväll! när vi pratade så sa lottie, jullan du har inte skrivit nått i bloggen idag, o jag svarade med att säga att jag inte visste vad jag skulle skriva om, så då sa jag. jag kan ju alltid skriva om dig, o då svara lottie ja ett hyllningstal! så nu ska jag göra det! kanske inte ett hyllningstal, men jag ska skriva lite om dig tänkte jag.

lottie duveborn.
jag minns första gången vi träffades, det var hemma hos john typ kl.05.00 på morgonen, macke ringde till mig o sa att jag var tvungen att komma hem för john var så himla full, jag blev ju skitorolig o sprang hem, o när jag väl kom hem så var det ingen fara, ni ville bara att jag skulle komma dit. mitt första intryck utav dig var att du var så himla söt o trevlig, jag kommer ihåg att du hade på dig en blommig volangkjol som var så söt. vi pratade inte så mycket den gången, men inte så konstigt kanske för klockan var ganska mycket så det var dags att sova.
jag kommer ihåg när du var uppe i norrköping hos john, o jag kom till er för att umgås, jag tyckte att du var en toppen tjej! glad, trevlig, gullig o ROLIG!
jag sov kvar hos er den kvällen o dagen efter gick du o jag in till stan för vi skulle köpa parfym till john. vi hade bara träffats någon gång innan det, så vi kände knappt varandra, men det var ju inga problem. du var så enkel så det kändes som om att vi hade känt varandra länge!
en sak som jag gillar när jag är med dig, är att jag verkligen kan vara mig själv o vi har alltid så himla kul tillsammans, du får mig alltid på bra humör. alla gånger som man har skrattat så mycket så man gråtit, tillexempel när vi brunspraya oss på erat badrum, när vi tog kort "dagen efter" vi hade festat, när vi var i kalmar i somras, när vi bakade dumlekakor, o när vi höll på o tog kort på min dator! JISSES säger jag bara.
har redan fått massa roliga minnen tillsammans med dig o hoppas verkligen på fler. du är verkligen helt perfekt! önskar inget hellre än att du alltid kommer vara en del utav våran familj. du passa in. att se dig o john ihop gör mig alldeles varm i kroppen o att se er två lyckliga gör mig lycklig. du är bäst!



HAHAH! så himla bra bilder på oss. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla söt du är<3 världens bästa julla!

2009-11-28 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0