nyår.

som det ser ut nu så kommer nyår bli så himla kul i år! har bara ett problem, ett STORT problem. jag vet inte vad jag ska ha på mig. helst utav allt så skulle jag vilja beställa min outfit utav en designer, för jag vet exakt hur jag vill ha, det är bara det att jag vet inte hur man gör, vågar inte ge mig på o sy själv! skulle sluta i kaos. vet en person som absolut skulle få göra min nyårs klädsel! hon har GRYM stil o är superduktig på att sy, så att få mina kläder sydda utav henne vore drömmen. men då kan jag ju drömma vidare..



Kommentarer
Postat av: Matilda

du behöver inte drömma vidare, jag kan sy åt dig, det är lungt :D och tack för de fina orden om min stil och mitt sätt att sy! ;) ;) ;)

2009-11-24 @ 19:43:14
URL: http://matildafrisk.blogg.se/
Postat av: Persiikoon <3

det vet du ju inte om det är en dröm eller ej :) hahah.. Återstår att se gumman! LOVEYOU <3<3<3

2009-11-24 @ 20:58:07
URL: http://liifberg.blogg.se/
Postat av: D.B

Kontakta Amalia Fredrikson på mailen, [email protected]. Hon syr brudklänningar, bal klänningar och vanliga klänningar. Vad du vill i stort sätt! Hon jobbar som designer.

2009-12-04 @ 11:03:55
Postat av: Ewa

Jag kommer att tänka på ett år när Lillis & vi var bjudna på nyårsbal. Vi skulle minsann sy våra egna klänningar (hade inte råd att köpa några dyra....) Vi laddade och skulle sy våra klänningar en fredagkväll och för att komma i lite feststämning drack vi lite Bianco under kvällen.

När kvällen och Biancon var slut var vi helnöjda! Nästa morgon ringde Lillis till mig och skrattade:- Ewa en av mina ärmar är ut och in!

Vi fxade till Lillis klänning och jag tror vi hade roligtast på balen!

....du ser det kan vara värt ett försök att sy klänningen själv bara men gör det i trevligt sällskap



Kramisar Ewa

2009-12-08 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0