skogen.

matilda skickade massa gamla bilder till mig herrom dagen, ifrån när vi var i skogen med klassen. HAH! snyggve bilder, så tänkte bjuda på några..
vi fick som uppgift på naturkunskapen att åka ut till skogen o göra massa uppdrag. vi blev indelade i grupper, jag var med jessica, matilda, sofie, camilla, lovisa & denise. ursh vad man klagade o tyckte att det skulle bli så himla tråkigt att åka dit, men när vi väl kom dit så var det faktiskt kul!
tror att vi var där i tvåan, så bilderna är ju ganska gamla!


bloggen är så seg så orkar inte ladda upp fler bilder.

Kommentarer
Postat av: camilla

det va tider de :D

2009-11-26 @ 22:32:15
Postat av: Persiikoon

hahha, vilken dag. va kul vi hade ändå! roligare än vad jag trodde att det skulle bli. Minnen minnen. Älskar dig mitt hjärta <3 LÄNGTAR EFTER DIG <3

2009-11-27 @ 08:28:02
URL: http://liifberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0