sol.

idag skiner solen här i oslo, så det fick mig att börja tänka på sommaren. jag älskar sommaren, känns som allt är mycket lättare då, hum det där lät som en sång ?
jag tänkte lägga upp lite bilder sen i somras, som jag hade på mobilen.

kommer du ihåg maja va mysigt det var ? :)

krokek mys med linn & jessica.

smultronstället med jessica, vilken dag! :)

brännboll & aqua golf på himpafältet med gänget! :)

lindö mys med limpbiskit!

STUDENTEN!

GALEN kväll med majlis på trappan :) kommer du ihåg den dumma spindeln ?

nu orkar jag inte lägga upp fler bilder.

Kommentarer
Postat av: majlis

jaa fyfarao vilken dum spindel det var, den glömmer jag inte i första taget :D hihi & så himla mysig picknicken var! <3

2009-11-21 @ 15:52:49
Postat av: persiikoon <3

oohh, saknar allt mitt hjärta <3 sommaren, dig och allt annat ! du är bara för underbar <3<3 älskar dug vönnen min !

2009-11-21 @ 23:58:52
URL: http://liifberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0