tyg.

nu har jag jobbat min sista dag på det här dagiset, så imorgon blir det ett annat! ska bli spännande, barn är ju för söta, speciellt när dom pratar norska, o man inte förstår vad dom säger. som fröken får man verkligen inte säga så här, man jag har ju min lilla favorit, hon är så nedrans söt, charmig, rolig o goo.

imorgon så ska jag o matilda till en tygaffär, som tydligen ska vara bra här i oslo, ska välja ut ett snyggt tyg som jag ska ha till min nyårs klädsel. HOPPAS att det blir som jag har tänkte för då kommer det bli fett.

nu snart ska vi kolla på film o sova skapligt, ska upp tidigt imorgon så det gäller att man är pigg o glad när man ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0