vin.

i tisdags gick jag o matilda till hannas jobb en tjejkompis till fredrik! vi träffade fredrik där, som satt o drack öl. så vi blev med lite sugna på att ta oss nått o dricka, så vi bestämde oss för att ta en varsin cider, men som synd var så hade dom inga. men då undrade hanna om vi gillade vin, men både jag o matilda är inga vin älskare direkt, men så sa hanna men jag gör en god vindrink till er, o MUMS vad god den var. så gott har aldrig vin smakat, så nu mera kan man dricka vin på hannas jobb. :)

vi satt där o pratade ganska så länge, vi träffade lite nytt folk som fredrik kände så det var kul. vi hade så trevligt så klockan sprang iväg o blev tolv. så då bestämde vi oss för att gå hem. vi hade sällskap med fredrik ända till grönland o den sista biten gick sprang vi hem, SHIT vilket tempo vi hade.

jag lägger upp bilder sen. det är för segt nu!

Kommentarer
Postat av: Becca

mm verkligen :) BÄSTA! Hallå är du i Norge nu? Vad gör du där? och hur länge stannar du? Vad kul för dig isf :) tell me!

2009-11-19 @ 18:38:19
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0