wow!

kolla in min snygg blogg. det kunde ju verkligen inte bli bättre. blev helt imponerad när matilda satt o fixade förut, så otroligt duktig. jag fatta ingenting av vad hon gjorde, men titt så fint det blev! SUPERNÖJD! tack så mycket en gång till.

idag har vi suttit hemma hela dagen o sökt massa jobb så snart måste ju någon höra av sig tycker jag allt. men vi
har mycket kvar att göra innan vi kan ge upp, så det är bara att kämpa vidare.

allt är verkligen så himla bra här, trivs jättebra o är nöjd med precis allt. bara ett jobb som saknas. självklart saknar jag er där hemma men vi ses ju snart igen o ni måste komma hit o hälsa på mig o testa på oslos nattliv, det var inte helt fel vill jag lova. extra mycket kärlek o saknad till mina älskade vänner.
ÄLSKAR ER J&L.

Kommentarer
Postat av: Matilda

så lite så! :)

2009-11-12 @ 19:54:27
URL: http://matildafrisk.blogg.se/
Postat av: Kristina <3

Älskar dig med snuttis :) fint matchande hus du hittade till jackan förresten ;) as coolt jue! du är ortoligt bäst!

2009-11-13 @ 11:45:31
URL: http://Lifberg.blogspot.com
Postat av: LimpBiskit

Älskar dej med mitt hjärta.... Saknar dej massvis juue...<3

2009-11-13 @ 19:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0