lista.

Hur gammal är du om fem år? 24
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? lottie, linn, jessica o bror :) 
Hur lång är du? ca 167 cm, var det inte så matilda ?
Vilken är den senaste filmen du sett? alice i underlandet 3D
Vem ringde du senast? till jessica. 
Vem ringde dig senast? linn, kunde inte svara dock.
Hur löd ditt senaste sms och till vem? vi hörs imorgon typ, o det var till linn :)
Vilken ögonfärg har du? blå.
När vaknade du idag? 09.00 ungefär.
Vilken är din favoritjulsång? ääh, stad i ljus med tommy körberg, heheh. 
Vilken är din favorit plats? oj va svårt, nära någon jag tycker om. 
Vilken plats föredrar du minst? skolor, hatar skolan. 
Var tror du att du befinner dig om tio år? oj va svårt, man vet aldrig, hoppas jag befinner mig någonstans där jag aldrig någonsin kan tänka mig att det är. 
Vad skrämde dig om natten som barn ? massa olika konstiga saker. 
Vad fick dig verkligen att skratta senast? haha lottie o john tror jag :) 
Hur stor är din säng? 1,05 tror jag. 
Har du stationär eller bärbar dator? bärbar. 
Sover du med eller utan kläder på dig? olika, beror på hur varmt det är, hehe jessica jag härmade dig. 
Hur många kuddar har du i sängen? 2 st.
Hur många landskap har du bott i? har ju bott i oslo också, så räknas det som ett landskap så blir det ju 2 st.
Vilka städer har du bott i? norrköping o oslo.
Föredrar du skor, strumpor elr barfota? barfota :)
Är du social? ja det är jag väll.
Vilken är din favoritglass? ben & jerry´s 
Tycker du om kaffe? yes box, mest latte!
Vad dricker du till frukost? dricker sällan nått till frukost, men oftars jos, hahah (kolla stavningen) hej jag heter julia o jag är sämst på o stava ;D 
sover du på någon särskild sida? vänster sidan är en favorit. 
Tycker du om att Mysa/Kela? absolutli. 
Vill du ha barn? verkligen, kan inte tänka mig ett liv utan barn
Vilket är ditt favorit program på tv? bella&tyra show är bra :)
sover du med gosedjur? japp, jag sover nästan jämt med frasse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0