fredagen den 29/1.

tåget hem till norrköping gick 07.25, gick upp tidigt för att hinna med allt, så att jag skulle slippa stressa. matilda föjlde med mig till stationen, snäll som hon är. hon ville se till så att jag kom med tåget ordentligt. tåget brummade iväg, o jag var skit nervös inför helgen bravader. jag var framme i katrineholm vid 12.15 där jag fick vänta i 45 minuter på att tåget till norrköping skulle komma SEGT, men jag måste erkänna att det gick bra, tiden gick ganska fort ändå. jag var framme i norrköing vid 13.40, tåget var försenat i 10 minuter. då träffade jag jessica som stod o väntade på mig vid stationen. hon följde mig upp till linn claesson, bästa att skriva så, så att ni inte tror att jag menar linn bohlin. linn skulle hjälpa mig med mitt hår, som såg ut som jag vet inte vad. jag o matilda hade nämligen lite hemmameck på mitt hår så det blev ABSOLUT INTE som vi hade tänkt oss. men duktig som linn är så fick hon ordning på det o jag blev mer än nöjd ! :) john kom förbi salongen o passade på att bli klippt, grymt snyggt blev det! sen när syskonen kindblad var fina i håret, så åkte vi till lotties jobb o hämtade henne. sen skjutsade dom mig till farmor, som satt o väntade på mig, hon hade lagat världens godaste mat. vi hade en jättemysig kväll, med vin o massa gott, min farmor är bäst! hon hjälpte mig att göra klart linns födelsedags present, vi satt o fixade o donade, så klockan sprang iväg o blev 00.30 så då sa vi god natt o gick o la oss :)


linns present. i kortet står själva presenten. hon fick även ett halsband, ett armband som jag har gjort själv o ett salt o pepparkar som jag tycket passa linn perfekt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0