en överraskning.

som dom flesta vet så hade linn & tessan 20 års fest tillsammans. jag var ju så upprörd o ledsen över att jag skulle missa den! men ALLT var bara ljug. linn sa redan till mig i början utav januari att hon o tessan skulle ha fest, o jag sa " men självklart kommer jag hem " det var ju självklart för mig, för den festen ville jag ju inte missa. men sen efter några dagar så gick jag o tänkte o tänkte. o till slut kom jag fram till, att naae jag ska ljuga för linn o säga att jag inte kan komma hem p.g.a jobb, o att det skulle kosta mig så mycket att åka hem, tågbiljett o pengarna jag missade om jag inte jobba. det tog emot att ljuga för henne, MEN jag tog mig mod till att göra det! så jag sa till linn hur det var, hon blev lite ledsen o men samtidigt förstod hon. jag kände mig så dum. jag visste ju att jag skulle komma hem, men det visste ju inte hon, så att sitta o ljuga inför henne o göra hennne ledsen kände as jobbigt. men som matilda sa, hon kommer ju bli jätteglad när du kommer o överraskar henne. så i nästan en hel månad fick jag vara försiktig med vad jag sa när jag pratade med henne, SJUKT SVÅRT, att inte försäga sig men jag klarade det ! jag bestämde mig för att berätta för farmor, pappa o lisa såklart, o jessica. jag behövde ju någon som kunde rapotera om hur läget såg ut. hon skötte sig alldeles UTMÄRKT! :)
till slut när det bara var 1 eller 2 veckor kvar så berätta jag för john o lottie också, för jag kunde inte hålla mig längre. dom kom på världens bästa idee. dom bestämde att jag skulle sitta i ett jättestort paket när jag kom till festen, så skulle linn få öppna det o där i satt jag, jag nappade direkt o tyckte att det lät som en utmärkt idee. så det fick bli john projekt tills jag skulle komma hem ! det var inget litet paket direkt, stort som bara den ! alldeles perfekt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0