lördag den 30/1.

på morgonen kom lisa o hämtade mig hos farmor. vi åkte hem till landet, så att jag kunde umgås lite med pappa o lisa nu när jag var hemma. vi gjorde inget speciellt. jag lockade håret inför kvällen, linn claesson hade tipsat mig om hur jag kunde göra ! först skulle jag locka håret, slinga för slinga med en locktång, sen skulle jag borsta ut lockarna med en löshårs borste, sen skulle jag tuppera lockarna med en kam o sedan borsta det igen, o sen spraya håret så att det skulle hålla sig. då blev det precis så som jag ville ha det. jag har alltid velat lyckas med att få håret mer vågit o inte lockigt, men jag har inte fattat hur man gör, så jag frågade linn o självklart kunde hon svara på det :) o håret blev bara snyggare o snyggare ju längre jag hade det, eftersom att det bara blev mer o mer vågit ! jag älskade det! :) tack för tipset, limpan !

lite senare på dagen åkte jag in till hc med pappa o lisa, pappa skulle springa in på systemet, o där sprang han på john, så jag sa hejdå till pappa o lisa o åkte med john hem till dom. jag o lottie skulle göra iordning oss tillsammans. vi skjutsade john dit han skulle förfesta. sen började vi göra iordning oss.

lottie skulle vara på festen vid kl. 18.00 o jag med såklart med det visste ju inte linn om. jag blev mer o mer nervös, så jag o lottie bestämde oss för att dricka lite innan, vi tog några shots o jag en cider för att lugna ner mig lite, ursh va hemskt det låter, men så illa var det inte ! lite innan 17.00 skulle vi ringa o beställa en taxibuss så att vi skulle få in paketet. men dom svarade inte, så lottie ringde o ringde men fick inget svar, SHIT tänkte vi vad gör vi nu, men i sista sekund fick vi tag på en taxi. o dom kunde inte lova att vi kunde få en taxibuss, men men nu hade vi en taxi ialla fall. vid kl. 18.00 kom taxin, taxi chaffören var ju inte den roligaste, så han slängde in paketet där bak efter mycket styr o vi åkte iväg. efter lite felkörningar kom vi fram till lokalen vid 18.20 ungefär. jag fick ligga ner där bak så att ingen skulle få syn på mig. lottie tog ut paketet så jag fick kravra mig ur bilen o hoppa i paketet, fort som bara den. vilken lättnad, nu var jag äntligen i paketet, taxin åkte iväg o där stog lottie med världens största paket som inte gick att rubba. så lottie o jag hade bestämt att hon skulle springa in o säga till linn att det står ett jättestort paket ute på parkeringen, som hon fick komma ut o öppna för att det inte gick inte bära in !

när jag satt där inne i paketet var jag skitnervös o tänkte hur ska jag göra när hon öppnar, ska jag hoppa upp eller ska jag sitta kvar, eller ska jag sitta kvar ett tag o sen hoppa upp, jaaa ni tankegången gick på högvarv. men till slut bestämde jag mig för, ärsh det får bli som det blir ! :)
jag hörde linns röst o blev så himla glad, satt där inne i paketet med VÄRLDENS största leende tror jag. jag visste att om bara några sekunder kommer jag få krama om världens finaste människa som jag har åkt hem till sverige för att överraska ! lottie gjorde ett bra jobb, hon fick med sig linn o med jessicas hjälp fick dom även med sig alla andra tjejer som var på festen. jag hörde linns röst o fotsteg bara komma närmre o närmre, o jag blev bara nervösare o nervösare, men jag var samtidigt så spänd o otroligt glad! linn bara, gud nu blir jag nervös vad är det för nått ? lottie spela på o pratade som att det var världens mista grej liksom.
alla sa till linn,öppna då, jag hörde hur linn la händerna på paketet o öppnade locket. jag satt kvar ett tag o sen hoppade jag upp. linn började skrika o gråta givetvis jag också ! vilken känsla, jag blev varm i hela kroppen när jag fick krama om henne o jag var så glad att jag var där.
det blev världens jubel ! åååh det blev så lyckat, jag bara skakade när jag fick krama om alla. jag var så otroligt glad över att se linns reaktion. nu kände jag att det var värt att ljuga för min bästa vän.

kvällen var jättekul! linn & tessan hade ordnat allt så bra ! :) tack för en rolig kväll. nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Sudden :)

Naee, gud vad häftig!:) Så vill jag oxå bli överraskad ;)

2010-02-16 @ 08:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0