naturbarnehage.

imorse ringde dom ifrån adecco o sa att jag skulle till en naturbarnehage. det innebar att, barnen var ute hela tiden, förutom när dom åt, vid kl. 11.00 o 14.00. det var också sockerförbud, så lena från adecco, sa till mig att inte ta med mig något socker ! men hallå, det är ju inte direkt så att jag går runt med socker i fickan varje dag. väldigt speciellt dagis, jag hade inte velat gått där när jag var liten, behöva vara ute hela dagen var absolut inte min grej ! men det är ju upp till föräldrarna vart dom vill ha sina barn. tyckte lite synd om barnen när dom kom till mig o sa att dom frös, dom fick ju inte gå in heller. så jag lekte jaga med dom så att dom skulle bli varma, o det gilla dom :)


nu är det snart dags att krypa till kojs :) imorgon är det dags för en ny arbetsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0