tvätt.

idag blir det inte mycket roligare än att vi ska tvätta. har så sjukt mycket tvätt, men börjar snart se ett slut på det hela. imorgon ska vi ta resten. orkar o få inte plats med allt idag ! :P

annarsdå. jovars det är bra. tiden springer iväg o snart är det den 26:e mars o ingen kommer vara lyckligare än jag den dagen, för då flyttar jag nämligen hem igen o så ska vi fira majlis som fyller 18 år. kommer bli den bästa dagen på mycket länge :) saknar alla där hemma så sjukt mycket ! men tror samtidigt att jag kommer sakna allt här när jag väl kommer hem. men det är ju kanske inte så konstigt.

Kommentarer
Postat av: Viktoria!

Joo det är bara bra här med, lite trött bara hih :) vi borde ta en fika snart herregud, vi som var så dåliga och bara gav upp boxningen (A) hahha! Nej nu är jag inte ett dugg brun längre :( dags å sola! PUSS!

2010-02-27 @ 15:32:37
URL: http://soniaviktoria.blogg.se/
Postat av: Malin - Fotoblogg

Fin blogg! :)



Kanske vara med i veckans blogg i min blogg? :)

2010-02-28 @ 09:59:54
URL: http://innebandymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0