lista.

Vilken svordom använder du mest? fan
Äger du en iPod? nej det gör jag inte, men jag vill ha en iPod touch. 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? oj det är olika. men 06.00-10.00
Hur många resväskor äger du? jag har en, men skulle verkligen behöva en ny !
Använder du flip-flops? lätt dom skönaste skorna på sommaren.  
Var köper du dina matvaror ifrån? rimi, rema 1000 eller kiwi (hawaii) 
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? jag tar hellre bilder, jag liksom fastnar inte på bild. 
Vilken var den senaste filmen du såg? dumpa honom, MYCKET konstig film. 
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? OJ va svårt ! jag älskar barn, men jag älskar ju mina vänner ännu mer, så jag måste säga med en vän. 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? beror på hur mycket jag vann. men är i stort behov utav en utomlandsresa just nu, till ett mycket varmt land. 
Har någon någonsin kallat dig lat? ja, finns det någon människa som inte är liiite lat ?  
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej det gör jag ej.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? ligger nog inte ens någon CD i min CD-spelare.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? AKON, han är kung. 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? nej faktiskt inte. 
När var senast någon stötte på dig? förra helgen.
Vad åt du till middag senast? tacos. 
Använder du huvtröjor? YESBOX, sjukt snyggt ! 
Kan du vissla? japp det kan jag. utåt o inåt, det ni. 
Vem var den senaste som ringde dig? limpbiskit. 
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? LÄTT balder. 
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? det tror jag absolut. 
Vilket riktnummer befinner du dig i? huum, vet inte är i oslo, vad är det för riktnummer hit ? måste jag nästan ta reda på. 
Tittade du på tecknat när du var liten? självklart, disney var helt klart en favorit. 
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? oj borde jag veta det ? 
Hur många syskon har du? ett, storebror john. 
Är du blyg inför det motsatta könet? beror på tillfälle o vilken relation man har till personen. 
Vilken film kan du alla replikerna till? finns nog inte en ända film som jag kan alla repliker till ! 
Äger du några band t-shirts? en tomas ledin t-shirt, räknas det ? 
Hur många stolar står kring ditt köksbord? hemma står det 6 stolar, här har vi en soffa. 
Läser du för skojs skull? ja det kan man väl säga. 
Pratar du några andra språk? NOOOORSKA! 
Diskar du din egen disk? ja min o matildas. 
Har du gråtit offentligt? ja det har jag gjort.
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop, my love. 
Beskriv drömkillen? kan inte säga att jag har någon direkt drömkille, men pharell williams är ju inte direkt ful ! 
Försöker du alltid lära dig nya saker? absolut ! 
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? tatuering o percing, JAPP ! 
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? nej det tycker jag absolut inte ! jag kan betala för mig själv. 
Kan du kasta macka? lite halvbra.  
Har du någonsin varit på Jamaica? nej tyvärr, men skulle mer än gärna åka dit ! 
Vad har du med dig in på bion? en stor förväntan om att fimlen är bra. 
Vem var din favoritlärare och varför? NINA! bättre lärare kan man inte ha. hon kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. 
Har du dejtat någon av en annan religion? nej.
Vad har du för väder? kallt o snöigt.
Har du en blogg? ja. 
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? inget ! var så otroligt skoltrött i gymnasiet så gillade inte nått som hade med skolan att göra. 
Gillar du att flyga? sådär, gillar inte start o landnig. 
Vilka personlighetsdrag är ett måste hos en partner? humor. 
När sov du senast på golvet? gud det kommer jag inte ihåg, sover väldigt sällan på golvet. föredrar min säng. 
Vilken är din favoritdrink? en drink som lottie gjorde till mig engång, sjukt god. så drink a la lottie :) 
Gillar du din boende-situation? ja det gör jag, men det skulle gärna få vara liiiite större bara !
Vilken är din mammas hemstad? norrköping.
Din pappas hemstad? kaduna i nigeria. (norrköping) 
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? helst så länge så att jag får vakna utav mig själv o känner mig pigg. att gå upp när klockan ringer vid 06.00 är INTE min grej. blääää.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? inte värst.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? hahah, inte jag men jessica. för hon hördes ju alltid mest o tjaffsa alltid tillbaka ! så jäkla go, henne har man garvat åt ett antal gånger när hon börjat tjaffsa med lärare. 
Vilken är din favoritfrukt? en annannass. 
Hur gammal blir du nästa födelsedag? systemet. 
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? inte värst, är ingen höjdare på att stava. 
Tror du på liv på andra planeter? ja det gör jag nog. 
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? vill inte nämna nått namn. 
Tror du att Gud är man eller kvinna? en man. gud låter ju inte direkt som ett tjejnamn ! 
Vad var det senaste du åt? äpple.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? samma kön.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? dom fick det inte ifrån något speciellt, utan dom tyckte nog att jag såg ut som en julia o så tycket dom ju självklart att namnet var finast i hela världen. 
Gillar du senap? ja det gör jag. mitt nästa projekt är att lära min kära sambo matilda att tycka om det också ;) hehehehe.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag säger inget, men farmor gör ! 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? vet inte, skulle vara häftigt men är VÄLDIGT höjdrädd. 
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? oj det vet jag inte. 
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nej.
Tycker du om att krama folk? absolut, det är himla mysigt. 
Skulle du säga att du är trendig? lagom, lagom, lagom. 
Äger du en digitalkamera? yesbox.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? lite olika. 
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? huum, det beror på vem det är. 
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? flickan från himlen, i taket lyser stjärnorna.
Tycker du att du är attraktiv? jag har mina dagar. 
Vad är du allergisk mot? nej. 
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej det får jag inte, men är inget big fan av kött. 
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? vet faktiskt inte. dom kände på sig att det var en tjej. 
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? FRISKAN ! let me know.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Visst är hon! Jag tror inte folk pratar bakom ryggen på dig. Du verkar vara genom god :)

2010-04-09 @ 09:00:18
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0