en dag som denna.

en dag som denna skulle jag bara vilja kunna hoppa över. det finns verkligen inget att göra, jag längtar hem, vill vara med mina underbara tjejer, som jag saknar hur mycket som helst. det blir inte bättre utav att jag vet att jag kommer missa min bästa väns 20 års fest o det gör ONT. vill inget hellre än att komma hem då. men jag är ju här utav en anledning o det är ju att jobba, så då får jag väl ta den smällen, fast att jag egentligen inte vill.

mina tjejer är bäst, jag älskar er. ni är finast i världen. ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

även jag har en sådan dag igen, vill bara kunna ligga hemm och slappa med mina bästa vänner! saknar dig något enormt ska du veta <3

2010-01-10 @ 16:21:35
URL: http://liifberg.blogg.se/
Postat av: Limpbiskit

Saknar dej med syster, önskar du vore här... Älskar dej <3

2010-01-10 @ 19:07:23
Postat av: lisamatilda.

LOVEYOU BABE <3

2010-01-10 @ 22:07:48
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: majlis

<3 ILOVEYOU.

2010-01-10 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0