enbart för saras skull!

eftersom att det bara är sara som har erkänt att hon tycker att det är tråkigt när jag inte bloggar, så fick hon min rubrik idag! så här kommer det ett inlägg sara :)

har inte alls gjort mycket, utan det ända vi gör är att jobba, vilket inte är så konstigt eftersom att vi är här utav den anledningen. ärsh så mycket jobbar vi inte, vi jobbar på våra dagis som vi trivs jättebra på! annars när vi kommer hem kollar vi mest på ph o herre på täppan som vi mest kollar på för att ha nått att göra, vi är ute o går ganska så mycket också, vi har gjort ett "ut o gå" schema. så varje gång vi har varit ute o gått så får vi kryssa på schemat, vilket gör att vi bara oftare o oftare vill gå ut o gå för det är ju så himlans kul o kryssa !

nu framöver blir det att fortsätta att jobba. imorgon kommer matildas kompis sara hit, vi ska fylla i ett skattepapper, för dom jäklarna hade dragit 50 % skatt, eftersom att våra skattekort bara räckte för 2009, vilket inte vi visste, så då passa dom på o dra av pengar så att vi inte fick lika mycket som vi skulle få, BLÄÄ. sen ska vi åka ner till stan, jag ska köpa hårfärg, dags att färga utväxten som är gräslig.

söndag blir det som vanligt en så kallad "vilodag" allt är ju stängt här på söndagar så finns inte alls mycket att göra, men det kan ju vara skönt o ta det lungt o ladda inför en jobbar vecka.

o ikväll blir det som vanligt tacos, det ända vi tjatar om i veckorna. åh vad jag längtar till tacosen på fredag ! för övrigt vill jag bara säga att jag trivs så himla bra tillsammans med matilda, hon är bästa tänkbara sambon.

så sara, hoppas du kände att du fick utav nått av mitt "intressanta" inlägg. härdan efter kommer du alltid att vara min bästa o trognaste läsare ! hihi :) PUSSPÅDIG ♥

Kommentarer
Postat av: sara

ÅH ett inlägg nästan bara till mig! WIIE, kunde inte blivit bättre :) Självklart är jag din mest trogna läsare hihi.



så himla skönt o höra att ni har det bra iaf, ta hand om er flickor. Hälsa matilda också :)



PUSS<3 och jullanpullan i miss you

2010-01-22 @ 15:53:50
Postat av: Farmor

Jag är oxå trogen läsare av din blogg o har saknat

att du inte skriver så ofta veckosalladen har jag

läst så den kan jag utantill Älskar dig puss o kram

<3 <3

2010-01-24 @ 23:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0