nahe.

om man skulle ta tag i bloggandet igen kanske. som ni säkert vet så var jag hemma över jul o nyår, vilket var UNDERBART! julen var mysig o nyår var perfekt :) vilken lyckad kväll, den kommer jag kunna leva på länge.

dagen innan nyår sov jag hos john o lottie. jag o lottie skulle självklart brunspraya oss, så vi skulle se solkyssta ut till nyår. man känner sig en aning mycket fräshare när man är brun, ursh gillar inte att vara blek, inte min grej så att säga. hahah, fy farao va kul vi hade, garvade så jag tjöt, vilket jag oftast gör när jag är med laaarii (lottie) hon är för goo :) lyssnade på klockrenaste låten o satt o tagga inför nyår. vi kollade även på victoria secret, o det fick oss att spy på oss själva, john lär ju ha stängt av öronen efter ett tag, så mycket som vi satt o tjabba. så nu blir det ingen mat för min del härdan efter :)

nyår. jag o lottie gick upp skapligt, för vi skulle vara hos jessica vid 12.00, men så blev det inte för john låg o sov o det var han som skulle skjutsa oss, o han är inte direkt lätt att väcka så runt 13.00 kom vi till jessica. (linn åkte med oss) då snacka vi skit lyssna på musik, kolla kläder, o massa annat. sen satte vi igång o gjorde i ordning oss. jag sminkade alla tre så jag hade o göra men jag ÄLSKART! ska inte jag utbilda mig till make up artist så är det sjukt. AJA.
vid 18.00 var det dags att äta, det blev det wook. sen satte vi igång o dricka på "riktigt" körde freeman, o jessica vara ganska så körd, hhah :) john kom o hämtade oss vid 19.45 så då var det bara att sätta på sig party brillorna som jag tror dom flesta utav er har sett, o åka till festen. där var det massa underbara vänner som jag längtat efter så mycket. kvällen satte igång o mer o mer folk ramlade in i lokalen. det var GALET. åh va kul det var :) kvällen slutade för min del kl 05.15.. tack för en klockren kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0