dåligt.

guuuudars vad jag är dålig på att blogga. nu får jag ta o skärpa till mig för hundra elfte gången, hehe :) nu är det bara nio dagar kvar tills jag flyttar hem, o jag är så glad. gud vad jag saknar alla där hemma. när jag kommer hem ska jag göra ALLT ! finns så mycket jag vill göra när jag kommer hem, låter kanske konstigt men så är det.

tåget hem nästa fredag går kl. 07.25 o jag är hemma i  norrköping kl. 13.30. då ska jag möta jessica på stationen, kanske linn om hon inte jobbar.. då far vi hem till mig o hämtar o lämnar av lite grejer, sen MÅSTE jag åka upp o säga hej till farmor, saknar henne nått så enormt mycket, hon är världens finaste människa som alltid stöttar o hjälper mig ialla lägen o då menar jag verkligen ALLA. du är bäst. :)
efter det åker vi hem till jessica o gör iordning oss, sen åker vi ut till skärkind där vi ska fira min kära majlis som fyller 18 år, vilken dag ! längtar så himla mycket, men snart är jag där. ska bli så kul o träffa alla igen, WIWI.

justdet ! kolla vad jag gjorde för ett tag sen. ibland är jag allt för busig.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ska bli skönt när du kommer hem Mitt Hjärta<3 Saknar dej enormt mycket..Älskar Dig Puss o kram

Farmor

2010-03-20 @ 18:39:08
Postat av: HEEJHEEJ

härmapa.!! :)

2010-04-09 @ 14:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0