mat & film.

i måndags blev jag o matilda hem bjudna till fredrik på mat ! vi träffades för att handla maten tillsammans, vi bestämde oss för att vi skulle laga mossaka. sjukt jäkla gott. lätt det godaste vi har ätit på mycket länge :) fredrik är ju kock så att maten skulle bli god var inget jag tvivlade på, men så god som den blev kunde jag inte ens föreställa mig ! så duktig är han min kära vän. till hade vi en stor sallad, men ALLT gott i. avokado, majs, pinjenötter, tomat, sallad, majs, gurka, fetaost, oliver o massa annat gott, på hade vi en jättegod salladsdressing. till maten kollade vi på alvin o gänget 2. så söt film, men ettan var mycket bättre, men det brukar ju oftast vara så.

igår hände sjukaste grejen på MYCKET länge men det tänkte jag att jag skulle blogga om senare. :)

Kommentarer
Postat av: farmor

Vad gulligt av Fredrik att ta hand om Er tjejer så

att ni fick god lagad mat o en trevlig kväll..

Mossaka har jag aldrig ätit det får du lära mig när du kommer hem..<3<3<3 Hälsa Fredrik vid tillfälle.. Älskar Dig Farmor

2010-03-03 @ 17:00:15
Postat av: Camilla

skitcool design du har på bloggen tjejen:)

2010-03-11 @ 11:50:21
URL: http://empirestateofmind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0