Dag 01 – Presentera mig själv.

som säkert alla vet så heter jag julia kindblad. jag är en glad tjej på 20 somrar, på fritiden tycker jag om att skoja med mina kompisar och att spela fotboll. haha, precis precis sådär lät det när jag var 10 år o skickade in min presentation för att få en brevvän. nu när jag är 20 år så kanske jag skulle komma på något nytt sätt att skriva på. ett kanske mer detaljerat o moget sätt.

 

mitt namn är alltså Julia Kindblad. Jag älskar att vara impulsiv, jag tycker att impulsiva saker oftast blir roligast. då har man inte hunnit att planera sönder varendaste liten detalj. Jag älskar musik, det är nått som alltid får mig på bra humör, hade jag chansen så skulle jag lätt bli dj. det skulle vara otroligt kul. några som inspirerar mig (håll i er nu) är Rebecca & Fiona. Nu kanske ni inte blev allt för förvånade. jag diggar deras klädstil o deras livsstil. glida runt, hänga runt, låna pengar. visst det kanske är nått man gillar ett tag, sen håller det nog inte i längden.

 

Jag älskar även att umgås med mina vänner o min farmor, dom är en stor del utav mitt liv. det är dom jag kan prata med o kan falla tillbaka på när allt springer i fatt mig. dom är som en stor hjälpande hand när det är som värst.

 

mitt humör kan pendla från sprudlande glad till väldigt irriterad o ledsen, men det har sina anledningar. men mesta dels så är jag glad, älskar livet i det stora hela och veta att det kommer leda till något bra!

 

Jag älskar även allt som har med smink att göra. det är och kommer bli en stor del av min vardag. jag vill och ska utbilda mig till make up artist. har stora idéer o planer inom detta.

 

ja hur ska man sammanfatta mig då. jo skulle någon säga såhär, beskriv dig själv med tre ord. så skulle dom tre orden vara. glad, impulsiv o jordnära.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: lisamatilda

:)

2011-02-24 @ 21:56:11
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: kristin

du vet att du är en sjukt underbar tjej, finns ingen bättre :)

2011-02-28 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0