FOTO DAG!

nu har jag precis varit ute o gått en lång promenad med musik i öronen. från att hata att gå till att älska att gå, det är underbart!
idag ska jag träffa jessica, jag ska sminka o styla henne, så ska vi ta kort! kommer förhoppningsvis lägga upp bilder här sen. så kika in sen, om ni är nyfikna.
annars då. jo idag är det veckans bästa dag, FREDAG! ikväll blir det lugnt tror jag. storebror ringde förut och frågade om jag ville hänga med ut och äta. men får se hur jag gör, kan ju vara trevligt!


DAGENS INSPIRATION:



(bilder lånade från google.)

Kommentarer
Postat av: cecilia

när kommer bilderna då ? :D

2011-02-26 @ 10:22:42
URL: http://lifeandpicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0