HELGEN.

lördagens utgång var så sjukt kul. sjukt är förövrigt det ord jag använder så sjukt mycket just nu, det är helt sjukt. skämt o sido. nej men det var som sagt kul, mycke folk, men tyvärr mycket smått. men antar att det bara är att gilla läget eftersom puls är det enda stället att gå till.

igår jobbade jag från 11-18.00 gissa om jag var trött när jag slutade!? JA. men det gick bra o dom som jobbade där var så snälla. (precis som jessica berättat) efter jag slutade så hämtade linn mig i stan, så åkte vi o köpte spicy hot. uppdaterade varandra om vad vi varit med om eftersom linn varit borta en vecka o åkt skidor, så fanns det mycket att ta igen. det har känts tomt utan henne här hemma, skönt att ha henne här hemma igen! fan va dålig jag är på att skriva asså. försöker att få ihop det så bra det bara går, men får det inte att flyta när jag skriver. hoppas att ni förstår någorlunda. annars får ni helt enkelt gnälla på mig eller skita i att läsa.

idag har jag varit i skolan. det ända som var kul med det var att träffa frida! sen var jag hos farmor o lunchade en sväng. kände mig lite trälig o ville hem o packa upp efter en hel helg i stan. när jag kom hem gick jag ut o gick i en timma. det var välbehövligt o så skönt. får åka in till farmor en annan dag snart o vara lite mer trevlig kände mig så tråkig. men hos farmor kan/får jag vara precis som jag vill. jag vet att hon förstår.
nu ikväll har lisas syster o hennes barn varit här, alltså min "låtsas" kusiner. det var trevligt. Eva-karin hjälpte mig med plugget. hon är lärare så det gav resultat kan jag säga!

bilder från helgen kommer, måste bara få dom från jessica. en blogg utan bild=TRÅKIG blogg.

nu väntar jag på att big brother ska börja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0