LISTA.

Nämn något som gjorde dig glad igår: att träffa farmor.

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov som en stock.

Vad gjorde du för 15 min sedan: pratade med lottie i telefonen.

Det sista du sa högt: krya på dig duvan (tror jag)

Det senaste någon sa till dig: ha det bra carro :P

Vad har du druckit idag: vatten o kaffe.

Vad var det senaste du åt: kvällsmat, tacos för den som undrar.

Vad var det senaste du köpte: en ny foundation.

Vad är det för färg på din ytterdörr: den är vit.

Vad är det för väder hos dig nu: snö o 15 minus grader, burr.

Godaste glassmaken: hum, ben & jerry´s half baked.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: svårt att svara på, men det skulle nog kunna hända.

Sover du tungt: ja ganska.

Drömmer du mardrömmar: ja det gör väll alla?

Trivs du med ditt jobb: jag har inget jobb. just nu går jag i skolan och där trivs jag väll ganska så bra.

Favoritklädsel: min adidas dress.

Favoritlåt just nu: finns så sjukt mycket bra musik just nu. MEN är extra svag för nicki minaj o rihannas fly.

Vad ser du om du tittar till höger: bilder från när jag var liten.

Vad gör dig glad just nu: MUSIK. (bland det bästa jag vet)

Vad ska du göra härnäst: efter att jag suttit klart här vid datorn, ska jag följa med matilda och handla.

Höger eller vänsterhänt: högerhänt.

Humör just nu: inget speciellt egentligen. varken glad eller ledsen liksom.

Favoritgodis: choklad.

Kläder just nu: min adidas dress.

Sommarplaner: ha en fett rolig sommar, försöka jobba så mycket som det går. spara pengar med ändå göra massa kul.

Hur många kuddar sover du med: två.

Spelar du något instrument: no, men skulle jag välja att börja med nått så skulle det vara gitarr.

Morgon eller nattmänniska: NATT. hatar att gå upp tidigt på morgonen, ursh ursh ursh! 
Vad är viktigast för dig: att människorna runt omkring mig som jag älskar mår bra!

Är du kittlig: haha jaaa.

Snarkar du: nej det tror jag faktiskt inte!?

Stjärntecken: tvilling

Äckligaste insekten: spindel.

Längtar du mest efter just nu: att få träffa min bästa vän, Linn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0