LÖRDAG!

sabina ringde nyss och hon var sugen på att gå ut och det är jag med, så ikväll blir det utgång! först ska jag träffa min faster, så ska jag göra iordning henne i håret. dom ska iväg på stor 50års fest ikväll.
sen blir det att förfest o göra iordning sig någonstans, vet inte vart än. men det brukar ju ordna sig. sjukt sugen på att dricka goda drinkar, prata, skratta och dansa med min tjejer. tyvärr så är inte linn hemma och lisa ska ut med några andra. men hoppas att jag träffar henne ute ialla fall. maja skulle ta det lugnt i helgen tyvärr. MEN nått som glädjer mig mycket är att malin är hemma ifrån hede, så måste få tag på henne o se vart dom ska vara ikväll!
ni andra får ha en fett bra lördag!

om jag har panik på mitt hår? NEJ DÅ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0