mamma&ewa.

loggade precis in på min blogg o så fick jag syn på att min gudmor hade kommenterat mitt inlägg om nyår, det inlägget där det stod att jag inte vågade ge mig på att sy mina kläder själv. men efter att jag läst detta så vart jag lite sugen. men som tur är så har jag redan fått hjälp, så det här ska jag ha i åtanke till nästa gång.
är så himla glad o tacksam över att ni tog kontakt med mig o john igen. känns så skönt att ha er vid våran sida!

min mamma kallades för Lillis. 
Ewa om nyår.:
Jag kommer att tänka på ett år när Lillis & vi var bjudna på nyårsbal. Vi skulle minsann sy våra egna klänningar (hade inte råd att köpa några dyra....) Vi laddade och skulle sy våra klänningar en fredagkväll och för att komma i lite feststämning drack vi lite Bianco under kvällen. 
När kvällen och Biancon var slut var vi helnöjda! Nästa morgon ringde Lillis till mig och skrattade:- Ewa en av mina ärmar är ut och in! 
Vi fxade till Lillis klänning och jag tror vi hade roligtast på balen!
....du ser det kan vara värt ett försök att sy klänningen själv bara men gör det i trevligt sällskap

Kramisar Ewa..

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, vad glad man blev när du läste det här :) vilka fina vänner! och håller med eva: du ser det kan vara värt ett försök att sy klänningen själv bara men gör det i trevligt sällskap :)

2009-12-11 @ 08:21:43
URL: http://matildafrisk.blogg.se/
Postat av: Persiikoon <3

ja säger ju att du ska försöka själv, vet att du skulle klara det :D Dom kunde verkligen sy kläder, det har man ju sätt på kort som vi tittat på när dom var på maskerader och allt sådant! Vänner betyder allt, precis dom du gör <3 älskar dig

2009-12-11 @ 11:39:54
URL: http://liifberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet att du vill se:



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

2009-12-11 @ 11:59:50
Postat av: hilal

jättefin design du har på bloggen :)

2009-12-11 @ 12:11:43
URL: http://sheisjustshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0